Ukoliko imate bilo kakvih pitanja koja nisu odgovorena na ovoj stranici, ne ustručavajte se da nas kontaktirate: +381 65.89.00.808 ili e-mail: booking@egoiste.rs
Kako mogu rezervisati smeštaj?
Najjednostanvniji i najpovoljniji način da izvršite rezervaciju je klikom na dugme rezerviši.
Ukoliko imate dodatna pitanja ili više volite direktnu komunikaciju, molimo da nas kontaktirate na e-mail booking@egoiste.rs, odnosno na telefon +381 (0)65.89.00.808
Imate li posebnih ponuda?
Ako postoje posebne ponude pronaći ćete ih ovde, na našoj web ili facebook stranici. Bilo da ste grupa, porodica ili pojedinac, da tražite avanturistički, sportski ili relax odmor, mi smo savršeno mesto za Vas, izaćićemo Vam u susret i napraviti najbolju ponudu. Kontaktirajte nas!
Kako bih trebao platiti za moj boravak?
U trenutku rezervacije molimo Vas za avans od 50%. Rezervaciju možete izvršiti putem PayPal ukoliko plaćate iz inostranstva ili Vam možemo poslati predračun za uplate na naš račun u banci za plaćanja iz Srbije. U objektu za sada ne prihvamo kreditne kartice, pa ćete iznos za svoj boravak platiti u gotovini, u trenutku prijave. Bankomat Komecijalne banke se nalazi na nekoliko koraka od objekta.
Kakva je politika otkazivanja?
Možete otkazati bez naknade do 14 dana pre dolaska. Izgubićete depozit ako otkažete u roku od 14 dana pre dolaska.
Da li je potrebno da Vas obavestimo o vremenu dolaska?
Da, uvek trebate da nas obavestite o vremenu u kojem se očekuje da ćete stići, tako da se možemo potruditi da Vaš apartman bude spreman kada dođete. Mi smo manji objekat, pa tako naša recepcija ima ograničeno radno vreme. Ukoliko to niste učinili još u trenutku rezervacije, molimo Vas da nam predviđeno vreme dolaska javite putem WhatsApp: +381658900808, Viber: +381658900808 ili putem e-maila: booking@egoiste.rs
Kada se mogu prijaviti?
Prijava / check-in je u periodu 14:00-22:00h. Ako prethodni gosti odlaze ranije ili je apartman već slobodan, postoji mogućnost da se može ući u apartman pre 14:00h. Imajte na umu da ako dođete ranije i puni smo, mi nemamo mogućnost da se istuširate/koristite toalet ili ostavite prtljag do ulaska u apartman.
Gde se nalazite?
U strogom centru Zlatibora, na nekoliko koraka od autobuske stanice i Kraljevog trga.
Da li su dozvoljeni kućni ljubimci?
Iako smo veliki ljubitelji životinja, nažalost ne možemo prihvatiti Vaše ljubimce kao goste.
Da li u apartmanima ima klima uredjaj?
Svi apartmani su klimatizovani. Korišćenje klima uređaja je uključeno u cenu.
Da li je internet dostupan u objektu?
Da. Sve prostorije su pokrivene besplatnim WiFi.
Ima li u blizini klubova i restorana?
S obzirom da je objekat lociran u strogom centru Zlatibora, veliki je izbor klubova i restorana na samo nekoliko koraka od apartmana.
Da li apartmani imaju sef?
Da. U svakom apartmanu postoje sefovi, jednostavni za korišćenje, koji su dovoljno veliki da u njih može stati lap top od 15″.
Koji je maksimalni broj gostiju u apartmanu?
U apartman se komotno mogu smestiti četiri osobe.
Da li postoje popusti za boravak duži od 7 dana?
Da. Iznos popusta zavisi od perioda boravka.